L'acqua utilizata in u metudu di prova si riferisce à l'acqua distillata o l'acqua deionizzata si ùn ci hè micca altri requisiti indicati. Quandu u solvente di a suluzione ùn hè micca specificatu, si riferisce à una suluzione aquosa. Quandu a cuncentrazione specifica di H2SO4, HNO3, HCL è NH3·H2O ùn hè micca specificatu in u metudu di prova, tutti si riferite à a cuncentrazione di e specificazioni di reagenti dispunibili in u cummerciu. A goccia di liquidu si riferisce à a quantità di una goccia d'acqua distillata chì scorri da un compte-gouttes standard, chì hè equivalente à 1,0 mL à 20 ° C.
A cuncentrazione di suluzione pò esse espressa in i seguenti modi:
â À a cuncentrazione standard (vale à dì, a cuncentrazione di una sustanza): hè definita cum'è a quantità di sustanza chì cuntene solute in una unità di volume di suluzione, l'unità hè Mol / L
â¡ In proporzione à a cuncentrazione: vale à dì, in parechji reagenti solidi mischiati massa o reagenti liquidi mischiu numeru di volumi, pò esse scrittu cum'è (1 1) (4 2 1) è altre forme
⢠Nantu à a frazione di massa (volume): nantu à u solute cuntatu per a frazione di massa o a frazione di volume di l'espressione di suluzione, pò esse indicata cum'è w o Phi.
(4) Se a cuncentrazione di a suluzione hè spressione in unità di massa è di capacità, pò esse spressione cum'è g / L o da u so multiplu appropritatu (cum'è mg / mL).
Requisiti è altri requisiti per a preparazione di suluzione:
A purità di i reagenti è i solventi utilizati in a preparazione di a suluzione deve risponde à i requisiti di l'articulu di analisi. I reagenti generali sò almacenati in buttigli di vetru duru, i suluzioni di liscivia è di metalli sò almacenati in buttigli di polietilene, è i reagenti fotoproof sò almacenati in buttigli marroni.
Testi paralleli devenu esse fatti in l'ispezione. A rapprisintazioni di i risultati di l'ispezione deve esse coherente cù a rapprisintazioni di i normi di igiene alimentaria, è u calculu è u valore di e dati deve seguità a lege di numeri significativi è a regula di scelta di numeri.
U prucessu d'ispezione deve esse realizatu in stretta cunfurmità cù i passi analitici specificati in u standard, è e misure protettive seranu pigliate contr'à fattori insicuri (avvelenamentu, splusione, corrosione, brucia, etc.) in l'esperimentu. U laboratoriu di ispezione fisica è chimica implementa u cuntrollu di qualità di l'analisi. Basatu nantu à u stabilimentu di e specifiche tecniche bè, u metudu di determinazione deve avè limiti di rilevazione, precisione, accuratezza, disegnu di dati di curva standard è altri parametri tecnichi. L'ispettori duveranu riempie i registri di ispezione.