A casa > Blog > News di l'industria

Novu Arrivatu | VENDITA | Piatti Elisa Neri

2023-09-21

In una varietà di situazioni in e scienze di a vita, a determinazione puntuale, efficiente è ecunomica è a quantificazione di antigens o anticorpi prisenti in una mostra hè un cumpunente criticu.


L'analisi immunosorbente ligata à l'enzima (ELISA) hà dimustratu esse un strumentu di ricerca è diagnosticu inestimabile per a misurazione di anticorpi o antigeni in campioni biologichi per adsorzione di antigeni o anticorpi cunnisciuti nantu à a superficia di un trasportatore in fase solida, chì permette l'enzima ( principalmente HRP) riazzioni antigene-anticorpi marcati nantu à a superficia in fase solida. Sta tecnica pò esse usata per detectà antigens di grande molecule è anticorpi specifichi, etc. Hà i vantaghji di esse veloce, sensibule, simplice, è u trasportatore hè faciule di standardizà. Tuttavia, a sensibilità è a gamma dinamica di a rilevazione ELISA sò assai limitate da i difetti di a tecnica di assorbimentu di luce per via di l'enorme influenza di e cundizioni esterne nantu à u cambiamentu di culore di a suluzione è a bassa gamma lineale efficace di u valore OD.

A tecnulugia DELFIA ---- hè solu di rimpiazzà l'enzima HRP cù l'etichettatura di chelate di lanthanide (Eu, Sm, Tb, Dy) nantu à l'anticorpu di rilevazione in i saggi ELISA tradiziunali. I lantanidi utilizati in DELFIA sò una classa speciale di elementi fluoriscenti, chì pone esigenze di i materiali sperimentali --- Elisa plates. I lantanidi anu una vita di fluoriscenza di microsecondi o ancu millisecondi, chì in cumminazione cù a rilevazione risolta in u tempu riduce significativamente l'interferenza di fondo di l'autofluorescenza, è a so larga variazione di Strokes mellora assai a sensibilità di l'assay.

A grana maiuranza di ELISA sceglie u piastra di etichettatura enzyme trasparente cum'è u trasportatore è u cuntinuu, ma a luce emessa in a reazzione di luminescenza hè isotropa, a luce ùn serà micca solu dispersa da a direzzione verticale, ma ancu dispersa da a direzzione horizontale, è serà. passanu facilmente à traversu u distaccu trà i diversi buchi di u piastra di etichettatura enzyme trasparenti è u muru di i buchi.


White Elisa Plates pò esse usatu per a rilevazione di luce più debule è sò cumunimenti usati per a chimiluminescenza generale è u sviluppu di u culore di sustrato (per esempiu, l'analisi di geni di reporter di luciferase duale).

Black White Elisa Plates anu un signalu più debule cà i piatti di etichettatura di l'enzima bianca per via di a so propria assorbimentu di luce, è sò generalmente usati per detectà luce più forte, cum'è a rilevazione di fluoriscenza.


Vantaggi di i piatti Cotaus®Elisa


● Ubligatoriu altu

I platti Cotaus®Elisa cù tubu neru sò fatti di materiale non autofluorescente, a superficia hè stata trattata per rinfurzà assai a so capacità di ligame di a proteina, chì pò ghjunghje à 500ng IgG / cm2, è u pesu moleculare di e proteine ​​​​principali ligati hè> 10kD .


● Low fluoriscenza di fondo elimina i prublemi causati da reazzioni non-specifici.

i tubi neri ponu eliminà una fluoriscenza di interferenza di fondo più debule perchè averà u so propiu assorbimentu di luce.


● Disegnu staccabile

U disignu staccabile di u quadru di piastra d'enzima bianca è di stecche d'enzima nera hè più convenientu per u funziunamentu. Prestate attenzione à l'azzione di disassembling, ùn forzate micca di rumpia à una punta, altrimente serà faciule da rompe.


Classificazione di i prudutti

Model No.
Specificazione
Culore
imballaggio
CRWP300-F
Non staccabile
chjaru
1 pezzi / pacchettu, 200 pacchetti / ctn
CRWP300-F-B
Non staccabile
Neru
1 pezzi / pacchettu, 200 pacchetti / ctn
CRW300-EP-H-D
Staccabile
8 pozzetti × 12 striscia Clear, Frame White
1 pezzi / pacchettu, 200 pacchetti / ctn
CRWP300-EP-H-DB
Staccabile
8 pozzi × 12 striscia Nera
1 pezzi / pacchettu, 200 pacchetti / ctn

Per più dettagli di u produttu, sentite liberu di cuntattateci


X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept