A casa > News > Cumpagnia Novu

Visita di fabbrica|Cliente da Sudafrica hà visitatu Cotaus

2023-07-31

U 14 di lugliu, unu di i nostri clienti stranieri hè ghjuntu à visità Suzhou Cotaus Biomedical Technology Co., Ltd.

U Account Manager Elsa hà infurmatu u cliente nantu à a storia di Cotaus è i risultati chjave in l'ultimi anni. Allora u cliente hà pruvatu a punta di pipette universale Cotaus ellu stessu è hà spressione alta lode di l'alta adattazione è a forte idrofobicità di u pipetting.After chì, u cliente hà visitatu Cotaus Class 100.000 attellu pulito è centru di laboratoriu. l'innuvazione tecnologica è u sviluppu di l'impresa, è spressu a so fiducia in a cuuperazione.

I puntali di pipette Cotaus Universal sò fatti cù stampi di alta precisione. Cù una tecnulugia di trasfurmazioni eccellenti è una bona prestazione di pipetting, sò adattati à e marche maiò cum'è DragonLab, Gilson, Eppendorf, Thermofisher, etc.

I nostri prudutti sò largamente usati in a scienza di a vita, l'industria farmaceutica, a scienza ambientale, a sicurezza di l'alimentariu, a medicina clinica è altri campi. I nostri clienti coprenu più di u 70% di l'imprese elencate IVD è più di l'80% di i laboratori clinichi indipendenti in Cina. I nostri prudutti è servizii sò pienamente ricunnisciuti da i clienti in casa è à l'esteru.

Sè vo vulete avè una cunniscenza più prufonda di Cotaus, avemu un cordiale benvenutu à visità a nostra fabbrica.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept