A casa > News > Cumpagnia Novu

Invitu di Analytica China da Cotaus!

2023-07-03

Vi invitemu sinceramente à voi è à i vostri rapprisentanti à visità u nostru stand à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC) in Shanghai da l'11 di lugliu à u 13 di lugliu di u 2023.


Exhibition Center: NECC in Shanghai

Data: 11 di lugliu - 13 di lugliu di u 2023

Numero di stand: 8.2H-F611


Analytica China hè a più grande fiera cummerciale micca solu in Cina, ma ancu in Asia, da a so prima edizione in Shanghai, Cina in 2002. Hè una mostra spin-off di analytica, a Fiera Internaziunale di Tecnulugia di Laboratori, Analisi, Biotecnologia è Diagnostics. Intantu, i discorsi invitati da esperti di fama internaziunale nantu à e tecnulugii innovatori attuali daranu à i participanti l'uppurtunità di avè scambii in faccia cù i migliori scientisti internaziunali. Analytica China in 2023 si terrà à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC) in Shanghai, Hongqiao. Vuleriate assistisce à a fiera mundiale per a tecnulugia di laboratoriu, l'analisi è a biotecnologia?


Cotaus hè una cumpagnia di qualità guidata, benvenuta à unisce à noi è lasciate chì vi guidà à sente u nostru novu pruduttu stella - tubu di centrifuga da 15 ml è 50 ml è fiale criogeniche da 1 ml è 2 ml, fiale filtranti.
Ùn possu aspittà di vedevi in ​​Analytica China!




We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept